jag fattar inte ens varför jag lägger ut det här inlägget

nä, jag bloggar bara en massa skit just nu, rader som jag skriver och tar bort på en gång eftersom det är skit, för jag har tråkigt och konstiga frön i min macka och bilen måste fixas lite till för att gå igenom besiktningen och det snöar som fan ute och jag slätar ut folien som mackan låg i för att jag inte har så mycket annat att göra och jag ångrar innerligt att jag inte tog med harrypotterboken hit idag när jag stod och höll i den i mirse innan jag gick hemifrån, och imorrn kan jag inte ha den här tröjan igen så vad ska jag ha på mig då, och vad är de fröna för nått egentligen, det smakar nått jag känner igen. Kummin? eller fänkål.. nä.

Skulle jorden gå under, eller civilisationen och jag skulle överleva tillsammans med en handfull andra människor så skulle jag dö på en gång för jag vet inte hur maten ser ut i originalform och jag skulle ta död på djur istället och äta dem men alltid be om tillåtelse och förlåtelse och tacka dem för att de offrar sitt liv för min överlevnad lite sådär som indianerna gjorde men vill nån att jag letar reda på kryddor till maten skulle jag gå till ica och vada bland liken där och hoppas att all mat inte hade möglat bort för jag måste hamstra käk. Och lära mig laga mat. eller föresten, jag tror jag dör jag med. det blir enklast så.
Men någonstans i den här tanken ligger boken Till Isola för hon tröttnar på allt och blir halvt galen och gömmer sig i skogen för människor och vart går gränsen för förvildning och att vara en ensam men ändå social varelse.

äh, jag orkar inte med datorer just nu, ska skriva för hand istället.
och Krister började nyss.

Lämna en kommentar