lades åt sidan

Har jag blivit bättre av medicinen?
Humöret är jämnare. Jag får fler saker avklarade, istället för bara påbörjade och liggande, även om det fortfarande är saker som väntar på att färdigställas. Det kan vara enklare saker som att måla klart ramar som lades åt sidan för att vi behövde använda bordet.

Jag brister inte plötsligt i gråt utan att vara helt klar över anledningen. Jag vågar gå utanför dörren oftare. Jag kommer ihåg att vattna blommorna och vika in tvätten. Jag sitter inte och stirrar i timmar. Jag har ingen större aptit, å andra sidan, men äter mest av gammal vana eller för att ha något att göra. Jag är varmare nu, men har å andra sidan konstant värk i händerna(dock orelaterat till medicinen)och idéerna flödar igen(men frustrationen växer).

Allt ordnar sig på något sätt, förr eller senare.
Även det här kommer att passera.

2 reaktioner på ”lades åt sidan

Lämna en kommentar